Donnerstag, 20. April 2017

Skywatch-Friday 16/52

Hey guys! 
It is Friday. Look at the skys, all over the world.
I'm looking forward to your pictures!

 I must confess these pictures are still from last week.
But I still wanted to show it to you. Also for our friends who do not have spring.

Unfortunately, I do not know what this is for a tree. Maybe someone knows about you?

Is this a dream? This time of the year could quietly take longer.
   

The week it rained a lot and it was very cold. We had to turn on the heating again.
  But the last two days seemed the sun, even if she had to fight with the clouds.


 The lights all over are Frankfurt am Main.

I wish you a good time and thank you for visiting.
♥ 

Kommentare:

  1. Springtime in Germany is far more advanced than here in upstate NY. I can almost smell the flowers in your pics...well done.

    AntwortenLöschen
  2. Sehr schöne Fotos, gerade diese Bäume mit den pinken Blüten haben es mir auch total angetan, ich weiß aber auch nicht wie sie heißen. In deinen Beschreibungen haben sich aber leider einige Fehler eingeschlichen :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke. Ich finde die auch so schön!
      Das kann sein. *blush* Mein Englisch ist unterirdisch und ich lass mir immer von google helfen.
      Aber nachdem mir am Anfang alle versichert haben, sie würden mich verstehen, poste ich mutig mein google-Englisch. 😊
      lg
      Lilly

      Löschen
    2. Verständlich ist es auf jeden Fall. Und toll dass es dich nicht stört, ich wäre dafür viel zu unsicher :D

      Löschen

Ich freue mich total, wenn Ihr mir ein Kommi da lasst und mir sagt, was Ihr über den Beitrag denkt. ♥ Ich antworte entweder hier oder bei Euch.
Liebste Grüße
Lilly